לכל מי שהבוקר שלו לא באמת מתחיל עד הלגימה הראשונה, יש סיבה נוספת לחייך. מחקר חדש מטעם איגוד הלב האמריקני מצא שצריכה מתונה של קפה, עד כחמש כוסות ביום, עשויה להיות קשורה לסיכון נמוך יותר לכמה בעיות בריאות, ובהן דום לב, שבץ מוחי וסוכרת.

מדובר בעוד נדבך במגמה מחקרית שמראה שהקפה, שנחשב פעם לפינוק בעייתי, עשוי דווקא להשתלב באורח חיים בריא כשהוא נצרך במידה. חשוב לזכור שמחקר מסוג זה מצביע על קשר ולא בהכרח על סיבה ישירה, וכמו בכל דבר המידה היא העיקר. אבל בינתיים, אם רגע של קפה מיטיב עם היום שלכם, נעים לדעת שהוא אולי מיטיב גם עם הלב.